The Drums lanceert webtelevisiereeks

De Amerikaanse indiepopband The Drums brengt binnenkort haar tweede album, Portamento, uit. Om wat extra buzz te genereren, lanceert de groep een webtelevisiereeks, Visiomento.

The Drums werd bekend toen Volkswagen het nummer ‘Let’s Go Surfing‘ koos voor een reclamefilmpje. Nu heeft de band een nieuw album klaar, Portamento, dat uitkomt op twaalf september.

Om de release te promoten, lanceerde de groep een bijhorende webtelevisiereeks op hun YouTubekanaal, Visiomento. Elke dinsdag verschijnt er een nieuwe webisode. Op het programma staan liveperformances van de nieuwe nummers en interviews met de bandleden. Bekijk de eerste aflevering hieronder.

Hier staat ingevoegde content die informatie op uw apparaat wil opslaan en/of openen. U heeft hiervoor geen toestemming gegeven.
Klik hier om dit alsnog toe te laten

Op vijftien september speelt The Drums in de Botanique, maar dat concert is al een tijdje uitverkocht.

(TS)

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content