Focus
De heilzame kracht van 'Barbie': in 2023 was er een markt voor blockbusters door en over vrouwen
Wat die boterham van Pruillip betekent
Kunstenaar David Claerbout en de oorverdovende knal van de stilte
Jeroom, onze mens van het jaar: 'Televisie kan ook helend zijn'
'Chicken Run: Dawn of the Nugget': deze keer is het Chicken: Impossible
Wacht. 'Squid Game: The Challenge' is... eigenlijk nog wel interessant?
Had u nog iets verwacht van Wim Wenders?
PC Music-popster Hannah Diamond: het bewijs dat  je wél nog een job vindt als je je haar roze verft
Je mag geen grapjes meer maken? Sarah Vandeursen bewijst het tegendeel
André 3000 van Outkast is eindelijk terug. Met een fluitplaat
La vita elastica volgens Melanie De Biasio
Nuri Bilge Ceylan, de Gouden Palm-winnaar die liever boeken had geschreven
De zachte klauwen van PinkPantheress, volgens kenners het geluid van morgen
Hoe Taylor Swift de reissue heruitvond
‘Slipjes van De Wever in mijn brievenbus? Liever niet’: Ilja Leonard Pfeijffer en Saskia De Coster in gesprek
Singer-songwriter Kara Jackson wil niemand discrimineren: ‘Iedereen kan een dickhead zijn'
Verdwaal in het hoofd van Tim Burton
Het gekke jaar van Average Rob: 'Ik voel me niet anders, ik wil nog altijd gewoon YouTube-video’s maken en mensen doen lachen'
In het bubbelbad met Loverman: 'Zit er een sinnerman in Loverman?'
'Tool kan er een mep op geven, maar Beethoven nog veel meer': maak kennis met la jeunesse van Klara
Seks, drugs en onvermoeibaar activisme: de groezelige onderwereld van Nan Goldin
Marie Vinck: ‘Je hoort wel vaker van mensen die crashen. Plots begreep ik dat gevoel’
Dit waren de tien beste films van Film Fest Gent 2023