The Drums lanceert webtelevisiereeks

De Amerikaanse indiepopband The Drums brengt binnenkort haar tweede album, Portamento, uit. Om wat extra buzz te genereren, lanceert de groep een webtelevisiereeks, Visiomento.

The Drums werd bekend toen Volkswagen het nummer ‘Let’s Go Surfing‘ koos voor een reclamefilmpje. Nu heeft de band een nieuw album klaar, Portamento, dat uitkomt op twaalf september.

Om de release te promoten, lanceerde de groep een bijhorende webtelevisiereeks op hun YouTubekanaal, Visiomento. Elke dinsdag verschijnt er een nieuwe webisode. Op het programma staan liveperformances van de nieuwe nummers en interviews met de bandleden. Bekijk de eerste aflevering hieronder.

De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."

Op vijftien september speelt The Drums in de Botanique, maar dat concert is al een tijdje uitverkocht.

(TS)

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content