3,5 / 5 Reviews Thomas Smith stond nog nooit zo nietig én explosief op de bühne als in ‘Angst te koop’
Albumrecensies 3,5 / 5 Albumrecensies Sydney Minskey Sargeant evolueert van boos naar bucolisch op ‘Lunga’
Concertverslagen 3,5 / 5 Concertverslagen Caroline zet de AB Club op stelten: de Vrije Vorm is óók architectuur
Albumrecensies 4 / 5 Albumrecensies Op ‘A Danger to Ourselves’ opent Lucrecia Dalt een nieuwe, magische dimensie
Concertverslagen 4 / 5 Concertverslagen Een goedgeluimde Matt Berninger viert in OLT Rivierenhof zijn artistieke wedergeboorte
Reviews 2,5 / 5 Reviews In ‘Alpha’ slaagt Julia Ducournau niet helemaal in haar ambities, maar ze is tenminste ambitieus
Reviews 3 / 5 Reviews ‘Reizen Waes: de Bucketlist’ laat vooral een opgepoetste versie van de geschiedenis zien
Albumrecensies 3,5 / 5 Albumrecensies Ethel Cain leunt iets te veel op sfeer tijdens ‘Willoughby Tucker, I Will Always Love You’
Reviews 4 / 5 Reviews Licht, camera, trauma: in ‘Sentimental Value’ kanaliseert Joachim Trier zijn innerlijke Ingmar Bergman
Reviews 4 / 5 Reviews De psychothriller ‘Brief History of a Family’ doet denken aan Michael Haneke in zenmodus
Reviews 3,5 / 5 Reviews Cirque du Soleil kan nog harder schijnen dan het doet in het verbluffende ‘Alegría – The New Light’
Reviews 4 / 5 Reviews #TAZ2025 – Huilend als wolven tonen Ika Schwander en Judith Engelen in ‘Howl Baby Howl’ dat ze tot dé podiumbeloften behoren
Reviews 3,5 / 5 Reviews TAZ#2025 – ‘De gevangenis’ zou eigenlijk een overbodig theaterstuk moeten zijn…
Albumrecensies 3 / 5 Albumrecensies Folk Bitch Trio kroont zichzelf tot onheilige drievuldigheid van de folkpop op ‘Now Would Be a Good Time’
Reviews 4 / 5 Reviews #TAZ2025: Anne-Laure Vandeputte kraakt en triomfeert in ‘My Body as a Commodity’
Reviews 3 / 5 Reviews Liefde met lange tanden: ‘Dracula: A Love Tale’ is niet meer dan een entertainend sprookje
Albumrecensies 3,5 / 5 Albumrecensies ‘Don’t Tap the Glass’ van Tyler, the Creator is gewoon een lekkere dansplaat