2 / 5 Reviews ‘Back to Black’ slaagt er niet in om het artistieke parcours van Amy Winehouse volledig tot zijn recht te laten komen
3,5 / 5 Albumrecensies ‘The Tortured Poets Department’: opnieuw is Taylor Swift alomtegenwoordig dankzij haar muziek, maar vooral dankzij haar marketing
Concertverslagen 3,5 / 5 Concertverslagen J. Mascis solo in Trix: akoestisch valt niet te verwarren met verstild
Albumrecensies 4 / 5 Albumrecensies Op ‘Cowboy Carter’ ruilt Beyoncé de dansvloer in voor countrymuziek, zonder haar artistieke eigenheid te verliezen
Albumrecensies 4 / 5 Albumrecensies Op het eerlijke ‘Tigers Blood’ toont Waxahatchee dat je niet per se grenzen hoeft te verleggen
Reviews 1 / 5 Reviews De titel van het komische familieschouwspel ‘Groeien & bloeien’ klinkt even vreselijk als de reeks is
Reviews 4 / 5 Reviews ‘Brighter Future’ van Adrianne Lenker is een plaat om bij op de schoot te kruipen
Reviews 2 / 5 Reviews Een sterke Sydney Sweeney kan de verder tamme nonnenhorror ‘Immaculate’ niet redden
Concertverslagen 3 / 5 Concertverslagen De terugkeer van Amatorski in de AB Club: mooi maar weinig dwingend
Reviews 3,5 / 5 Reviews Sofie Decleir imponeert als Joodse vrouw met survivor’s guilt in ‘Ik noem jou’
Concertverslagen 4 / 5 Concertverslagen The Smile in Vorst Nationaal: een nevenproject dat het hobbyisme ver overstijgt
Albumrecensies 4 / 5 Albumrecensies ‘The Collective’ van Kim Gordon: geraffineerde kunst enerzijds, een woest beest anderzijds
Reviews 3 / 5 Reviews Voorbij het briesen en brullen: ‘Skunk’ is Koen Mortiers meest doorleefde film tot nu toe
Reviews 3 / 5 Reviews ‘De mosterd van Meus’ is als een snelle snack: professioneel bereid, maar ook wat inspiratieloos
Reviews 4 / 5 Reviews Arne De Tremerie is een innemende Édouard Louis in ‘The Interrogation’ (NTGent)
Concertverslagen 4 / 5 Concertverslagen The Bony King of Nowhere herovert eindelijk zijn troon in de AB
Reviews 4 / 5 Reviews ‘Playing Favorites’ van Sheer Mag is niet diep, maar hoeft dat wanneer het zo lekker rockt?
Reviews 4 / 5 Reviews ‘Das Lehrerzimmer’ gooit een stressbom in een vertrouwe, alledaagse arena: de middelbare school
Reviews 2 / 5 Reviews Het script van ‘Juliet’ is even geloofwaardig als het beeld van de Belgische kust dat er getoond wordt
‘Back to Black’ slaagt er niet in om het artistieke parcours van Amy Winehouse volledig tot zijn recht te laten komen