4,5 / 5 Reviews ‘The Brutalist’ durft monumentaal te zijn, zonder tactiliteit en intimiteit te verliezen
Concertverslagen Concertverslagen EuroSonic 2025, dag 1: Jazzy experiment en muzikaal transactivisme doen de oren spitsen
Albumrecensies 4 / 5 Albumrecensies Op ‘Humanhood’ naait The Weather Station een lappendeken van het leven
Albumrecensies 3,5 / 5 Albumrecensies Er hangt een zweem van crisis over de Sault-liturgie ‘Acts of Faith’
Reviews 4 / 5 Reviews Ook in ‘Bird’ legt Andrea Arnold een jeugdige lust for life in een grauwe wereld vast
Albumrecensies 3,5 / 5 Albumrecensies ‘Heavy Metal’ is een prima cultplaat van zielenpoot Cameron Winter (Geese)
Reviews 4,5 / 5 Reviews Wouter Deprez speelt een show als een bloemenboerderij: vrolijk, kleurrijk en aandoenlijk
Reviews 2 / 5 Reviews In ‘Het Hoge Noorden’ profileert Annemie Struyf zich als een goedgemutste baboesjka
Reviews 3,5 / 5 Reviews ‘Nosferatu’ van Robbert Eggers: een kinky nachtmerrie waaruit je niet per se wilt ontwaken
Concertverslagen 4,5 / 5 Concertverslagen Teho Teardo & Blixa Bargeld in De Roma: laconieke observaties lopen klassieke grandeur nooit in de weg
Reviews 1 / 5 Reviews Apocalypse nou, nou, nou: aan de incoherente rommel van ‘Megalopolis’ is niets grandioos
Reviews 3 / 5 Reviews In het intieme familieportret ‘Leven in Verlengingen’ is er geen tijd voor onoprechtheid
Reviews 1 / 5 Reviews ‘Wicked’ is een pretpark waar alles glinstert en schreeuwt, maar niets echt voelt
Albumrecensies 3 / 5 Albumrecensies De levenslessen van Father John Misty duren te lang op ‘Mahashmashana’
Reviews 3 / 5 Reviews Hugh Grant is een overtuigende duivel in debardeur in de verder brave horrorfilm ‘Heretic’
Concertverslagen 4 / 5 Concertverslagen Kendrick Lamar is nog steeds heer en meester van de hiphop op ‘GNX’