Column | Tobias Cobbaert Column | Tobias Cobbaert ‘Baile funk en andere Braziliaanse herrie fascineert mij (en The Weeknd) mateloos’
Column | Tobias Cobbaert Column | Tobias Cobbaert ‘Ik kijk sadistische horrorfilms om dezelfde reden waarom anderen gaan bungeejumpen’
Column | Tobias Cobbaert Column | Tobias Cobbaert ‘Het nieuwe accent van Temptation Megan heeft iets dickensiaans’
Column | Tobias Cobbaert Column | Tobias Cobbaert ‘Gelukkig kunnen mensen hun gevoeligheid voor samenzweringstheorieën kwijt in The Masked Singer’
Column | Tobias Cobbaert Column | Tobias Cobbaert ‘De dag dat ik een absurde haaienfilm niet hilarisch vind, is de dag waarop ik gestorven ben’
Column | Tobias Cobbaert Column | Tobias Cobbaert ‘In mijn vrije tijd (en tijdens de werkuren) bouw ik een obsceen koekjesimperium uit’
Column | Tobias Cobbaert Column | Tobias Cobbaert ‘De realityshow ‘Love Is Blind’ is sociale horror van de bovenste plank’
Column | Tobias Cobbaert Column | Tobias Cobbaert ‘Gelukkig ga ik op Film Fest Gent geen staande ovaties van tien minuten moeten geven’
Column | Tobias Cobbaert Column | Tobias Cobbaert ‘Ik heb geen idee waar mijn favoriete roman precies over gaat’
Column | Tobias Cobbaert Column | Tobias Cobbaert ‘M. Night Shyamalan maakt misschien niet de beste, maar wel de leukste Hollywoodfilms’
Column | Tobias Cobbaert Column | Tobias Cobbaert ‘De hypocrisie van ‘Fboy Island’ maakt er een prachtig programma van’
Column | Tobias Cobbaert Column | Tobias Cobbaert ‘Is het niet vreemd dat ik wakker lig over de gezondheid van mijn favoriete youtuber?’
Column | Tobias Cobbaert Column | Tobias Cobbaert ‘Zelfhulpboeken gaan je heus niet helpen om de willekeur van het dagelijkse leven aan te kunnen’
Column | Tobias Cobbaert Column | Tobias Cobbaert ‘Berlijn toont hoe een stad veel aangenamer wordt als je overal bankjes plaatst’
Column | Tobias Cobbaert Column | Tobias Cobbaert ‘Je bent geen beter of gezonder persoon omdat je maar zestig gram pasta per dag eet’
Column | Tobias Cobbaert Column | Tobias Cobbaert ‘De hiphopbanger in de trailer voor Gladiator 2 gaf me bijna zin om zo’n suffe film te gaan kijken’
Column | Tobias Cobbaert Column | Tobias Cobbaert ‘Wie zag nog nooit een T-shirt met daarop ‘FBI: female body inspector’?’
Column | Tobias Cobbaert Column | Tobias Cobbaert ‘Waarom ik Sergio de gezelligste tv-presentator van ons land vind’
Column | Tobias Cobbaert Column | Tobias Cobbaert ‘Blijkbaar moet ik het hilarisch vinden als een influencer ooit op een badkamervloer heeft gekakt’
Column | Tobias Cobbaert Column | Tobias Cobbaert ‘De camping van Dour is een ander universum waar tijd en regels niet gelden’
Column | Tobias Cobbaert Column | Tobias Cobbaert ‘Meestal willen mensen die zichzelf sapioseksueel noemen vooral zelf intelligent overkomen’
Column | Tobias Cobbaert Column | Tobias Cobbaert ‘Onze obsessie met cijfers en lijstjes heeft muziekliefhebbers in successupporters veranderd’
Column | Tobias Cobbaert Column | Tobias Cobbaert ‘Doe alsjeblieft niet alsof je nektapijt uniek of emanciperend is’
Column | Tobias Cobbaert Column | Tobias Cobbaert ‘Wandelen is mijn verzet tegen een maatschappij die steeds sneller en efficiënter moet gaan’
Column | Tobias Cobbaert Column | Tobias Cobbaert ‘Hustle culture? Ik blijf liever een luie nietsnut dan elke seconde productief te moeten zijn’
Column | Tobias Cobbaert Column | Tobias Cobbaert ‘Is O’Tacos echt zo ranzig of ben jij gewoon conservatief op vlak van fastfood?’
Column | Tobias Cobbaert Column | Tobias Cobbaert ‘Als je profielfoto op Facebook een kiekje van je huisdier is, dan ga ik ervan uit dat je een gore racist bent’
Column | Tobias Cobbaert Column | Tobias Cobbaert ‘Zijn alle apocalyptische berichten over de zombiedrug flakka niet een beetje overdreven?’
Column | Tobias Cobbaert Column | Tobias Cobbaert ‘Reünieafleveringen zijn de beste, maar ook meest confronterende afleveringen van realityshows’
Prix Goncourt-winnaar Jean-Baptiste Andrea: ‘Mijn moeder belde vroeger elke week om te vragen wanneer ik een echte job ga zoeken’
‘Hoepel op, kleinzielig priestertje’: ‘Vrouwen van Papier’ brengt de vrouwen van Guido Gezelles leven in beeld