Column | Tobias Cobbaert Column | Tobias Cobbaert ‘Er schuilt diepe tristesse in nostalgietrips als de reünie van K3’
Column | Tobias Cobbaert Column | Tobias Cobbaert ‘The Real Housewives of Antwerp laat een verrassend complex vrouwbeeld zien’
Column | Tobias Cobbaert Column | Tobias Cobbaert ‘Een kitscherig boomerplaatje delen is een radicale daad van naastenliefde’
Column | Tobias Cobbaert Column | Tobias Cobbaert ‘De Vlaamse soap herinnert me eraan waarom ik een modaal leven wil vermijden’
Column | Tobias Cobbaert Column | Tobias Cobbaert ‘Elektronische lockers geven me een gevoel van machteloosheid’
Column | Tobias Cobbaert Column | Tobias Cobbaert ‘Ik word niet te oud voor de moshpit, de rest van het publiek wordt te jong’
Column | Tobias Cobbaert Column | Tobias Cobbaert ‘Soms zet het algoritme van Youtube me aan tot online voyeurisme’
Column | Tobias Cobbaert Column | Tobias Cobbaert ‘Met Inland Empire bezorgde David Lynch me het grootste schrikmoment van mijn leven’
Column | Tobias Cobbaert Column | Tobias Cobbaert ‘Het deed deugd om te lachen met de jaarlijkse verloren maandag-video van Filip Dewinter’
Column | Tobias Cobbaert Column | Tobias Cobbaert ‘Wie zit er te wachten op sociale media vol AI-influencers?’
Column | Tobias Cobbaert Column | Tobias Cobbaert ‘Mijn probleem met Xander De Rycke is dat hij geen oprechte liefde voor rommel toont’
Column | Tobias Cobbaert Column | Tobias Cobbaert ‘Het vernederingsritueel Pop the Balloon is alleen voor hardcore liefhebbers van realitytroep’
Column | Tobias Cobbaert Column | Tobias Cobbaert ‘De stank van anti-intellectualisme is niet te harden op Twitter’
Column | Tobias Cobbaert Column | Tobias Cobbaert ‘Het “hawk tuah”-meisje was de vreemdste celebrity van 2024’
Column | Tobias Cobbaert Column | Tobias Cobbaert ‘Het Vanity Fair-artikel over Cormac McCarthy’s minderjarige muze is bizar’
Column | Tobias Cobbaert Column | Tobias Cobbaert ‘Stop met nieuwe functies aan Kladblok toe te voegen’
Column | Tobias Cobbaert Column | Tobias Cobbaert ‘Baile funk en andere Braziliaanse herrie fascineert mij (en The Weeknd) mateloos’
Column | Tobias Cobbaert Column | Tobias Cobbaert ‘Ik kijk sadistische horrorfilms om dezelfde reden waarom anderen gaan bungeejumpen’
Column | Tobias Cobbaert Column | Tobias Cobbaert ‘Het nieuwe accent van Temptation Megan heeft iets dickensiaans’
Column | Tobias Cobbaert Column | Tobias Cobbaert ‘Gelukkig kunnen mensen hun gevoeligheid voor samenzweringstheorieën kwijt in The Masked Singer’
Column | Tobias Cobbaert Column | Tobias Cobbaert ‘De dag dat ik een absurde haaienfilm niet hilarisch vind, is de dag waarop ik gestorven ben’
Column | Tobias Cobbaert Column | Tobias Cobbaert ‘In mijn vrije tijd (en tijdens de werkuren) bouw ik een obsceen koekjesimperium uit’
Column | Tobias Cobbaert Column | Tobias Cobbaert ‘De realityshow ‘Love Is Blind’ is sociale horror van de bovenste plank’
Column | Tobias Cobbaert Column | Tobias Cobbaert ‘Gelukkig ga ik op Film Fest Gent geen staande ovaties van tien minuten moeten geven’
Column | Tobias Cobbaert Column | Tobias Cobbaert ‘Ik heb geen idee waar mijn favoriete roman precies over gaat’
Column | Tobias Cobbaert Column | Tobias Cobbaert ‘M. Night Shyamalan maakt misschien niet de beste, maar wel de leukste Hollywoodfilms’
Column | Tobias Cobbaert Column | Tobias Cobbaert ‘De hypocrisie van ‘Fboy Island’ maakt er een prachtig programma van’
Column | Tobias Cobbaert Column | Tobias Cobbaert ‘Is het niet vreemd dat ik wakker lig over de gezondheid van mijn favoriete youtuber?’
Column | Tobias Cobbaert Column | Tobias Cobbaert ‘Zelfhulpboeken gaan je heus niet helpen om de willekeur van het dagelijkse leven aan te kunnen’