VIJF lanceert nieuw lifestyleprogramma

VIJF zet 2013 in met één nieuw programma: ‘Shoot!’ dat jonge trendwatchers volgt, wier leven helemaal draait om fashion, interieur, beauty, reizen en feelgood.

VIJF zet 2013 in met één nieuw programma en nieuwe afleveringen van succesformules, zoals “Astrid in Wonderland”, “Grootse Plannen” en “Checklist”. In het gloednieuwe Vlaamse lifestyleprogramma “Shoot! ” duikt VIJF dit voorjaar in de wereld van jonge trendwatchers, wier leven helemaal draait om fashion, interieur, beauty, reizen en feelgood.

VIJF heeft volgens programmadirecteur Liesbet Vrieleman “een schitterend 2012” achter de rug. Met een marktaandeel van 6,4 procent bij vrouwen van 20 tot 49 jaar (tussen 17 en 24 uur) bevestigde VIJF haar status als dé vrouwenzender van Vlaanderen, aldus Vrieleman.

Het nieuwe programma “Shoot! ” moet volgens de programmamakers alle vrouwen inspireren. Door jonge lifestylekenners als Yvonne Eijkenduijn, Sabine Peeters, Sofie Valkiers, Sharon Duverger en Steffi De Bie te volgen in hun dagelijkse leven leren de VIJF-kijkers wat ze moeten dragen, waar ze gezien moeten worden en wat ze in huis moeten halen.

“Grootse Plannen” ondergaat in 2013 een make-over. Het VIJF-programma, waarin interieurspecialiste Michèle Van Sebroeck, Ann van Elsen en Véronique De Kock, dit najaar een ruimte in huis restyleden, is vanaf het voorjaar wekelijks te zien op VIJF.

Verder zijn er nieuwe seizoenen van “”Astrid in Wonderland”, “Zo Man Zo Vrouw” en “Checklist”. Tot slot blijft VIJF inzetten op buitenlandse series, zoals nieuwe afleveringen van onder meer “Grey’s Anatomy”, “Private Practice”, “Rizzoli & Isles”, “Body of Proof” en “Dallas”. Met “90210”, de spin off van de successerie “Beverly Hills 90210” versterkt VIJF dit voorjaar zijn serie-aanbod. (Belga/DB)

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content