In de doelgroep mannen van 18 tot 44 jaar bereikte de zender een marktaandeel van 4,3 procent. Daarmee was het in het tweede deel van de zomervakantie het zesde populairste kanaal in Vlaanderen. Een recordaantal Vlaamse kijkers stemde toen af op de Amerikaanse zender die vooral entertainment met een wetenschappelijke inslag uitzendt.

Deel van de verklaring voor het succes is de nieuwe serie 'North America', dat op 22 augustus in première ging. Discovery Channel bereikt elke maand gemiddeld ruim 2,7 miljoen Vlamingen van 4 jaar en ouder.

In de doelgroep mannen van 18 tot 44 jaar bereikte de zender een marktaandeel van 4,3 procent. Daarmee was het in het tweede deel van de zomervakantie het zesde populairste kanaal in Vlaanderen. Een recordaantal Vlaamse kijkers stemde toen af op de Amerikaanse zender die vooral entertainment met een wetenschappelijke inslag uitzendt. Deel van de verklaring voor het succes is de nieuwe serie 'North America', dat op 22 augustus in première ging. Discovery Channel bereikt elke maand gemiddeld ruim 2,7 miljoen Vlamingen van 4 jaar en ouder.