Travis Egedy, grondlegger van het bedenkelijke witch house genre, perst industriële ritmes aan de lopende band. De robotsongs van de obscure X Marks the Pedwalk en Panic on the Titanic - denk Front 242- zetten een orgie van beats in. Stijve harken gaan volledig uit hun dak. Maar tijdens een zwak moment sleurt Pictureplane je mee in een jumpintermezzo. Het onzinnige Lil Internets 'Britney Spears Illuminati Glitch' overtreft zelfs onze eigen kolder-dj's Pat Krimson en D-Devils. Van dan af krijgen uitstapjes naar dancehall en uk garage steevast een goor kantje mee.

Benieuwd of dit een voorbode is van zijn langverwachte plaat 'Thee Physical'. Deze mixtape is alvast de uitgelezen soundtrack voor de Belgische versie van Oh Oh Cherso. Nu alleen nog een stel topacteurs.

Altered Zones | June 2011 | Mix Series V.10 | Pictureplane by alteredzones

Kasper-Jan Raeman

Travis Egedy, grondlegger van het bedenkelijke witch house genre, perst industriële ritmes aan de lopende band. De robotsongs van de obscure X Marks the Pedwalk en Panic on the Titanic - denk Front 242- zetten een orgie van beats in. Stijve harken gaan volledig uit hun dak. Maar tijdens een zwak moment sleurt Pictureplane je mee in een jumpintermezzo. Het onzinnige Lil Internets 'Britney Spears Illuminati Glitch' overtreft zelfs onze eigen kolder-dj's Pat Krimson en D-Devils. Van dan af krijgen uitstapjes naar dancehall en uk garage steevast een goor kantje mee. Benieuwd of dit een voorbode is van zijn langverwachte plaat 'Thee Physical'. Deze mixtape is alvast de uitgelezen soundtrack voor de Belgische versie van Oh Oh Cherso. Nu alleen nog een stel topacteurs. Altered Zones | June 2011 | Mix Series V.10 | Pictureplane by alteredzones Kasper-Jan Raeman