Wanneer we over anderhalf jaar de beste debuten van het decennium rangschikken, zal de eenmanszaak Twin Shadow daar met Forget (2010) zeker bij zijn. Sinds die gestileerde, sent...

Wanneer we over anderhalf jaar de beste debuten van het decennium rangschikken, zal de eenmanszaak Twin Shadow daar met Forget (2010) zeker bij zijn. Sinds die gestileerde, sentimentele compositie van waarachtige synthpop en zuinige r&b geldt George Lewis Jr. als een vriend van het huis, hoewel de relatie nadien is bekoeld. Met Caer (Spaans voor vallen) glijdt Lewis weer wat verder in zeurderig geweeklaag, en daarmee uit de gratie. Een chirurgische ingreep aan de hand is jammerlijk, maar zelfs in de ziekenhuiscafetaria zou men zeggen: je kunt tenminste met de andere nog drinken. Helaas: te smartelijk en monotoon sleept de plaat zich voort. De eveneens in gechromeerde eightiespop gemazelde Haim-zussen opvorderen voor het beweeglijke Saturdays bedekt de doorzichtigheid evenmin. Wel goed: de sobere postgospel Litte Woman.