Ze worden zo snel bijna volwassen, meneer. Alleen de iele zang van Rosa Walton en Jenny Hollingworth, die men nog met rumoerige speelplaatsen in verband brengt, en teksten over ide...

Ze worden zo snel bijna volwassen, meneer. Alleen de iele zang van Rosa Walton en Jenny Hollingworth, die men nog met rumoerige speelplaatsen in verband brengt, en teksten over identiteit en al dan niet beantwoorde liefde, verraden dat deze beste vriendinnen de deur van de adolescentie tot nader order niet volledig hebben dichtgetrokken. Anders is het met de muziek. Het duo dwingt somberende progpop en naargeestige electro, maar ook lichte synthpop en onderkoelde r&b tot een entente, met Aphex Twin als niet zo neutrale waarnemer. In werkelijkheid stonden producers Sophie (Charli XCX), Faris Badwan (van The Horrors) en voornamelijk David Wrench (Bear In Heaven) het tweetal bij. Niet suggestief bedoeld: ondanks een onnodige complexiteit zet Let's Eat Grandma met I'm All Ears zélf een eerbare stap vooruit.