Vreemd dat Natasha Khan blijft volharden in die met lange gewaden behangen, vederlicht-zwaarwichtige feeënpop waarmee ze qua publieke impact toch onmogelijk Florence + The Ma...

Vreemd dat Natasha Khan blijft volharden in die met lange gewaden behangen, vederlicht-zwaarwichtige feeënpop waarmee ze qua publieke impact toch onmogelijk Florence + The Machine nog kan bijbenen. Op The Bride (2016) ontspon ze een bedrukt melodrama rond een noodlottig bijna-huwelijk. Nu worden we deelgenoot gemaakt aan een fantasie over een bende vrouwelijke vampieren. Die kreeg de vorm van gothic synthpop met een eighties-soundtrackpolijsting en werd opgenomen in Khans nieuwe woonplaats LA. De onbekommerde, ondergaande Californische zon zindert in het frivole Feel for You en de saxschmalz van Vampires. Bij sommige nummers denkt men: dit had perfect bij de film Drive gepast. Alleen: waarom er dan acht zomers later nog mee uitpakken? Lost Girls is geen draak, maar ruikt alleen een beetje raar.