Een zwartwit-film kun je Man of Steel bezwaarlijk noemen, maar wat als Henry 'Superman' Cavill een écht kleurenpak aan had, met een cape zo rood als een kalkoense haan? Het Amerikaanse bedrijf VideoLab is formeel: de reboot van de Supermanfranchise had er een pak beter uitgezien met natuurlijke, vitale kleuren.

Tijdens de productie van de superheldenfilm had regisseur Zack Snyder de zogenaamde 'Batman-techniek' toegepast en 'verduisterende filters' gebruikt, wat een donker resultaat gaf. VideoLab heeft nu enkele scènes opgelapt en een kleurencorrectie doorgevoerd, met deze uitkomst.

(DB)

Een zwartwit-film kun je Man of Steel bezwaarlijk noemen, maar wat als Henry 'Superman' Cavill een écht kleurenpak aan had, met een cape zo rood als een kalkoense haan? Het Amerikaanse bedrijf VideoLab is formeel: de reboot van de Supermanfranchise had er een pak beter uitgezien met natuurlijke, vitale kleuren. Tijdens de productie van de superheldenfilm had regisseur Zack Snyder de zogenaamde 'Batman-techniek' toegepast en 'verduisterende filters' gebruikt, wat een donker resultaat gaf. VideoLab heeft nu enkele scènes opgelapt en een kleurencorrectie doorgevoerd, met deze uitkomst. (DB)