'De mol': Waarom het internet de grootste uitdaging wordt

31/01/16 om 10:42 - Bijgewerkt om 10:42

Bron: Knack Focus

'Gilles De Coster trok in november met tien onbekende Vlamingen naar Argentinië.' Het was de eerste zin die Woestijnvis over De mol heeft gecommuniceerd - en er staat meteen al een woord te veel in.

Een zender die doelbewust zijn speerpunt voor het televisievoorjaar uit de media probeert te houden: het moet een eerste keer zijn. We zijn ondertussen een dag voor de eerste uitzending van het vierde seizoen van De mol en er is nauwelijks iets over deze reboot geweten. De namen van de kandidaten kregen we op zaterdag te horen. Maar voor de rest geen namen van de overige makers. Geen visies voor de pers. Niemand bij Woestijnvis die iemand te woord wil staan over het programma. Vergelijk het met de uitvoerige promotiecampagne voor De slimste mens ter wereld , VIERs kijkcijferkanon van het voorbije najaar, en je weet dat er zenuwachtigheid heerst bij Woestijnvis.
...

Verder lezen?

Registreer u en lees elke maand gratis 4
artikelen.

Onze partners