Luister alsjeblieft niet naar de songteksten. Je verstaat er trouwens geen snars van - d'Eon overwelmt je met hits uit de Aziatische popscene - alhoewel de overdreven melige touch geen vertaling nodig heeft. Maar tussen de commerciële quatsch uit de Punjab regio wil de klassiek geschoolde toetsenist de spots plaatsen op fijne details. Alleen is het een beetje zoeken naar die magistrale composities, tenzij je genoegen neemt met de kitscherige pianodeuntjes in Falaks 'Soniye' of de theatrale strijkers in Churi's 'Naina De Buhe'?

In tegenstelling tot de prachtige symfonieën op 'Music For Keyboards Vol.1' dat d'Eon onlangs uitbracht op het vooruitstrevende label Hippos In Tanks is deze mixtape van een ander niveau. Een weinig opwindend boeltje als je het ons vraagt.

Beluister de mixtape HIER

Luister alsjeblieft niet naar de songteksten. Je verstaat er trouwens geen snars van - d'Eon overwelmt je met hits uit de Aziatische popscene - alhoewel de overdreven melige touch geen vertaling nodig heeft. Maar tussen de commerciële quatsch uit de Punjab regio wil de klassiek geschoolde toetsenist de spots plaatsen op fijne details. Alleen is het een beetje zoeken naar die magistrale composities, tenzij je genoegen neemt met de kitscherige pianodeuntjes in Falaks 'Soniye' of de theatrale strijkers in Churi's 'Naina De Buhe'? In tegenstelling tot de prachtige symfonieën op 'Music For Keyboards Vol.1' dat d'Eon onlangs uitbracht op het vooruitstrevende label Hippos In Tanks is deze mixtape van een ander niveau. Een weinig opwindend boeltje als je het ons vraagt. Beluister de mixtape HIER