'Tied Together' is niet enkel de titel van de Engelstalige versie van 'SM-Rechter', maar ook de naam van een documentaire met een nobeler doel. Nike steunt samen met andere grote merken zoals Apple en Starbucks al jaren de strijd tegen aids in Afrika. Onder de gezamenlijke noemer (RED) maken de bedrijven exclusieve producten waarvan de verkoopprijs integraal naar het goede doel gaat.

Het laatste wapenfeit van Nike zijn rode schoenveters. Om de verkoop ervan te stimuleren organiseerde Nike een reusachtige estafetteloop in New York, Londen, Milaan, Berlijn en Parijs. De heldentocht van de honderdduizenden roodgeveterde lopers is vastgelegd in de documentaire 'Tied Together', waarin u letterlijk ziet dat alle eindjes aan elkaar knopen kan bijdragen tot een groots resultaat.

'Tied Together' is niet enkel de titel van de Engelstalige versie van 'SM-Rechter', maar ook de naam van een documentaire met een nobeler doel. Nike steunt samen met andere grote merken zoals Apple en Starbucks al jaren de strijd tegen aids in Afrika. Onder de gezamenlijke noemer (RED) maken de bedrijven exclusieve producten waarvan de verkoopprijs integraal naar het goede doel gaat. Het laatste wapenfeit van Nike zijn rode schoenveters. Om de verkoop ervan te stimuleren organiseerde Nike een reusachtige estafetteloop in New York, Londen, Milaan, Berlijn en Parijs. De heldentocht van de honderdduizenden roodgeveterde lopers is vastgelegd in de documentaire 'Tied Together', waarin u letterlijk ziet dat alle eindjes aan elkaar knopen kan bijdragen tot een groots resultaat.