Een Instagramfilmpje van twee champagneglazen balancerend op een bloot achterwerk en het bijschrift 'Hi, we're Nasty Cherry and we're the best band of 2019': meer had deze ...

Een Instagramfilmpje van twee champagneglazen balancerend op een bloot achterwerk en het bijschrift 'Hi, we're Nasty Cherry and we're the best band of 2019': meer had deze rockband niet nodig om begin dit jaar een gezonde hoeveelheid buzz te creëren. Wie of wat Nasty Cherry precies was, was aanvankelijk een groot mysterie. Tot het viertal een zijproject van popprinses Charli XCX bleek te zijn, die de dames persoonlijk had geselecteerd, aan elkaar gelinkt en op haar label Vroom Vroom Recordings getekend. Nu is er I'm with the Band: Nasty Cherry, een zesdelige Netflix-documentaire (met Charli als uitvoerend producent) die hen volgt van de eerste ontmoeting tot de release van hun eerste singles. Die klinken trouwens min of meer als de rockversie van Charli XCX zelf: badass, catchy en geïnspireerd door de Spice Girls. Uiteraard.