Sinds haar voor een Oscar genomineerde bijrol als verslaafde moeder in Moonlight weten we dat Naomie Harris meer in haar mars heeft dan paraderen als Miss Moneypenny in Bondfilms. Hier mag de Britse eindelijk zelf de grot...

Sinds haar voor een Oscar genomineerde bijrol als verslaafde moeder in Moonlight weten we dat Naomie Harris meer in haar mars heeft dan paraderen als Miss Moneypenny in Bondfilms. Hier mag de Britse eindelijk zelf de grote heldin zijn. Ze doet dat niet slecht, maar daar stopt het goede nieuws meteen. Het uitgangspunt van deze actiethriller is flets en doorzichtig uitgewerkt. Om de haverklap wordt de titel nog eens uitgelegd tijdens een van de vele gênante woordenwisselingen. In het getto moeten ze van Harris' personage niet weten omdat ze flik is, bij de flikken omdat ze zwart is en het goed bedoelt. Zelfs voor een B-film is haar opdracht simpel: met haar bodycam collega's filmen die jonge zwarten executeren op kantoor. Op de actiescènes van Deon Taylor, geholpen door cameralegende Dante Spinotti ( Heat), valt weinig aan te merken, maar Taylor had Frank Grillo wel op zijn overacting moeten wijzen. Een politiethriller zoals er dertien in een dozijn gaan.