De keuze voor een Engelse titel verraadt het al: Vlaanderen is te klein voor All of Us. Willem Wallyn, de man achter de politieke sitcom De 16, schreef met deze tragikomedie over een praatgroep voor termin...

De keuze voor een Engelse titel verraadt het al: Vlaanderen is te klein voor All of Us. Willem Wallyn, de man achter de politieke sitcom De 16, schreef met deze tragikomedie over een praatgroep voor terminale kankerpatiënten een op maat van Hollywood gesneden scenario: universeel, sentimenteel en voorzien van genoeg kleurrijke personages om een ensemblecast naar een lach en een traan te laten hengelen. Niemand houdt het droog bij een zieke jonge moeder met relatieproblemen (Neuville), onderdrukt een lach bij een spirituele begrafenisondernemer die bang is om de dood in de ogen te kijken (Vanden Broecke) of leeft niet mee met de andere leden van de bonte bende die de scheidende Els (Sarafian) begeleidt om haar man - een oncoloog - te vergeten. Hoewel de doorzichtige opzet de baan lijkt te ruimen voor generisch drama vol bitterzoete emoties, tippelt Wallyn soepel langs de clichés heen, waardoor All of Us verrassend oprecht voelt.