De hoes is de intro. Ada Lea, een zangeres, muzikante en schilderes uit Montréal, laat triomfantelijk een afgesneden haarvlecht tussen haar samengeklemde vuisten bengelen. Ee...

De hoes is de intro. Ada Lea, een zangeres, muzikante en schilderes uit Montréal, laat triomfantelijk een afgesneden haarvlecht tussen haar samengeklemde vuisten bengelen. Een afrekening, ja, maar dan wel met haar oude ik. Na een relatiebreuk hield de als Alexander Levy geboren artieste een halfjaar lang dwangmatig een dagboek bij teneinde de focus op zichzelf terug te winnen, wat naast enkele doeken ook een hoop songs opleverde. Die zijn op dit debuut kundig geschikt om alle tegenstrijdige, naakte emoties weer te geven waar ze kniehoog doorheen is gewaad. In al die consternatie zwalpt de muziek van verbeten lofi-indierock (denk pakweg Snail Mail) naar een intiemer, folky terrein waarop Big Thief tegenwoordig furore maakt, met spooksynths en gevonden geluiden als kunstzinnige vernislaag.