Column | Tobias Cobbaert Column | Tobias Cobbaert ‘Datingapps hebben mijn romantische visie op menselijke connectie verzuurd’
Column | Tobias Cobbaert Column | Tobias Cobbaert ‘Ik heb TikTok van mijn gsm moeten gooien om mezelf ertegen te beschermen’
Column | Tobias Cobbaert Column | Tobias Cobbaert ‘Tijdens het spelen van League of Legends heb ik het ware gelaat van de mensheid gezien’
Column | Tobias Cobbaert Column | Tobias Cobbaert ‘Dat ik lang haar en een baard heb betekent nog niet dat ik op Dave Grohl lijk’
Column | Tobias Cobbaert Column | Tobias Cobbaert ‘Ik bewonder de manier waarop deathmetal bij zo weinig mogelijk mensen in de smaak probeert te vallen’
Column | Tobias Cobbaert Column | Tobias Cobbaert ‘Ik heb geen respect voor mensen die over hun grenzen gaan in programma’s als Kamp Waes en De Expeditie: Groenland’
Column | Jozefien Wouters Column | Jozefien Wouters ‘Het leven leek zo makkelijk toen ik als prille tiener een aanzienlijk deel van de nillies in ‘The Sims’ spendeerde’
Column | Jozefien Wouters Column | Jozefien Wouters ‘Persoonlijk vind ik knullige glamour van Vlaamse awardshows een pak vermakelijker dan echte glamour’
Column | Jozefien Wouters Column | Jozefien Wouters ‘Iedere keer dat er een mail van Camille in mijn inbox verschijnt, voel ik me een beetje speciaal’
Column | Jozefien Wouters Column | Jozefien Wouters Indutten met het absurd vergezochte ASMR-rollenspel is al enkele jaren mijn vaste avondritueel’
Column | Jozefien Wouters Column | Jozefien Wouters ‘Op 31 december was er in Aarschot slechts één optie om te feesten: de kleinstedelijke scoutsfuif’
Column | Jozefien Wouters Column | Jozefien Wouters Alle Qmusic-zangers zien eruit als mannen uit een Proximus-reclame: doordeweeks, maar toch net iets te heet om uw buurman te zijn
Column | Tobias Cobbaert Column | Tobias Cobbaert ‘Clickbait is een kunst, en geen enkele andere site heeft die zo goed onder de knie als Showbizz24’
Column | Tobias Cobbaert Column | Tobias Cobbaert ‘Dat ik nog altijd een voorkeur heb voor alles wat luguber is, zou je gerust op Laïs kunnen steken’
Column | Tobias Cobbaert Column | Tobias Cobbaert ‘In het begin was ik vooral lid van Facebookgroep “Wat schaft de pot?” om er een beetje mee te lachen’
Column | Tobias Cobbaert Column | Tobias Cobbaert ‘Viktor Verhulst kan niet echt iets, en net daarom vind ik hem zo fascinerend’
Column | Jozefien Wouters Column | Jozefien Wouters ‘De telenovelle is niet dood, het genre had gewoon een reanimatie nodig’
Column | Jozefien Wouters Column | Jozefien Wouters ‘Ik wéét dat ik emotioneel gemanipuleerd word door janktelevisie. Maar ik probeer me er niet langer tegen te verzetten’
Column | Jozefien Wouters Column | Jozefien Wouters ‘Je weet pas dat je echt volwassen wordt wanneer je de overstap naar een neutraal e-mailadres maakt’
Column | Jozefien Wouters Column | Jozefien Wouters ‘Mijn favoriete genre: de ietwat nostalgische maar toch ook heel erg nu komedie’
Column | Jozefien Wouters Column | Jozefien Wouters ‘Kempendochters zijn de grootste, tofste vedettes van ons land’
Column | Jozefien Wouters Column | Jozefien Wouters ‘Niets kan tippen aan de hyperlokale randomness van Mortsel TV’
Column | Jozefien Wouters Column | Jozefien Wouters ‘Dankzij de nationale preselecties van Eurosong begreep ik op zevenjarige leeftijd voor het eerst de kracht van de democratie’
Column | Jozefien Wouters Column | Jozefien Wouters ‘Mijn Facebookstatussen vormen een tijdsdocument waar niemand iets aan heeft’
Column | Jozefien Wouters Column | Jozefien Wouters ‘Ik ben geen sloddervos, ik ben gewoon cluttercore’
Column | Jozefien Wouters Column | Jozefien Wouters ‘Het wordt hoog tijd om het toe te geven: we hebben ons collectief vergist in de Marina’
Column | Paul Baeten Column | Paul Baeten ‘Ofwel gaat de VRT voor integratie doorheen heel het aanbod, ofwel blijft het bij talking the talk zonder walking the walk’
Lieve Blancquaert trekt door Europa: ‘We moeten weten dat Europa kleine kinderen opsluit in de gevangenis’
‘Nicolas Cage bekleedt een unieke plek in onze populaire cultuur’: Kristoffer Borgli over zijn ‘Dream Scenario’