TELETOBBEN

02/01/08 om 00:00 - Bijgewerkt op 30/03/18 om 14:09

Hoewel 'Keerpunt' heeft bewezen dat geschiedenis spannend kan zijn, besloten de marketeers dat het 'niet meer in de etalage past'.

Eigenlijk wilde ik het hier over Nooitgedacht hebben, de talkshow zo sober dat hij een biechtstoel frivool doet lijken. Misschien niet zozeer over de talkshow zelf, want die is wat hij is: gemelijk gebabbel waarbij je eerder denkt aan de zure adem van oude mannen die te veel miswijn drinken, dan aan het lichtvoetige dat in het woordje show schuilt, maar wel over de kelder waarin dat gesprek plaatsvindt. Het lijkt een beetje een wrede grap om de wijze man Rik Torfs met nog wijzere mannen als Siegfried Bracke en Père Gilbert op te sluiten in een donkere, naar middeleeuwse vochtplekken riekende kelder om het er over de gesplete...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 3 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

Knack-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van Knack

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Onze partners