Donald Muylle daagt creatieve reclamemakers uit om zijn reclamespot te upgraden

© YouTube

In de herkenbare Dovy stijl lanceert Donald Muylle samen met Brightfish een oproepfilmpje. Samen dagen ze jonge reclamemakers uit om een nieuwe spot te bedenken. Het beste filmpje wordt echt gemaakt en mag ons land vertegenwoordigen in de Young Lions Competition.

Brightfish, de regie voor bioscoopreclame in België, slaat de handen in elkaar met Donald Muylle himself. Samen roepen ze op tot creatieve inzendingen, die het gekende Dovy Keukens-reclamespotje een upgrade geven.

Een jury van 8 ex-Cannes Lions winnaars zal onder het toeziend oog van de voorzitter, Donald Muylle, het beste script uit alle inzendingen selecteren. De winnende spot zal gemaakt worden door productiehuis Caviar en vertoond worden in de Belgische bioscopen. Bovendien zakt het winnende team af naar Cannes om ons land te verdedigen op de Young Lions Competition, die deel uitmaakt van het Cannes Lions reclamefestival. In de categorie film kunnen een internationaal publiek overtuigen van hun talent.

Het Cannes Lions festival vindt dit jaar plaats van 18 tot 25 juni.

www.creativeupgrade.be.

De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."

Donald Muylle en Brightfish dagen jonge reclamemakers uit from Brightfish on Vimeo.

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content